Întrebări frecvente

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a participa la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?
  • Vârsta minimă: 18 ani împliniți;
  • Domiciliul: pe teritoriul României;
  • Să ai o adresă de e-mail validă.
Cum pot participa la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?

Poți participa doar online, prin intermediul site-ului campaniei www.premiiletale.ro. Procesul poate fi descris după cum urmează:

  • Achiziționează minimum 2 Produse Participante pe același bon fiscal/factură;
  • Fotografiază și încarcă bonul fiscal fizic sau factura electronică;
  • Introdu adresa de e-mail și alte informații personale;
  • Acceptă termenii de participare, protecția datelor și ia la cunoștință informațiile din regulamentul de campanie.

*Nu este posibilă utilizarea unor adrese de e-mail diferite (conturi de utilizator) pentru aceeași persoană. Încălcarea acestei preveri poate duce la descalificarea din concurs. Va rugăm să folosiți o singură adresă de e-mail pentru toate înscrierile.

Pe cine trebuie să contactez dacă am o întrebare privitoare la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?

Te rugăm să contactezi serviciul de relații clienți Kenvue la adresa suport@premiiletale.ro.

Ce produse trebuie să cumpăr pentru a participa la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?

Produsele participante sunt următoarele:

  • Johnson's Adult Vita-Rich_Gel de dus Iluminator 400ml
  • Johnson's Adult Vita-Rich_Gel de dus Relaxant_400ml
  • Johnson's Adult Vita-Rich_Gel de dus Revitalizant_400ml
  • Johnson's Adult_Gel de dus Soft & Nourish_400ml
De unde pot cumpăra produsele participante la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?

Poți cumpăra toate produsele participante la campanie din magazinele fizice Carrefour și Carrefour Online, în conformitate cu orarul de funcționare al fiecărui magazin participant.

Când pot participa la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?

Campania este organizată în perioada 18 septembrie, ora 09:00 – 1 octombrie 2024, ora 18:00 2024. Termenul limită pentru trimiterea formularului de înregistrare online și încărcarea bonului fiscal/facturii de achiziție este 1 octombrie 2024, ora 17:59.

Cât de des pot participa la Campania “Câștigă 10 vouchere de cumpărături Carrefour sau o excursie de două persoane la Poiana Brașov”?

Nu există limită de participare. Poți participa de câte ori dorești.

Când pot primi premiul?

După tragerea la sorți, în cazul în care ești declarat/ă câștigător/e, vei fi contactat/ă pentru a furniza adresa de livrare. Vei primi premiul prin curier privat, ulterior încheierii procesului de validare a câștigătorilor, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data publicării lor pe www.premiiletale.ro.

Cât timp trebuie să păstrez bonul fiscal/factura?

Trebuie să păstrezi bonul fiscal/factura minim o lună de la încheierea campaniei pentru a intra în procesul de validare în cazul în care vei fi declarat câștigător. Iar dacă ești contractat și validat trebuie să-l păstrezi până în momentul în care vei intra în posesia premiului.

Bonul meu fiscal conține mai mult de 2 produse participante. Pot două sau mai multe persoane să folosească bonul fiscal/factura pentru participarea la tragerea la sorți?

Un bon fiscal/o factură reprezintă o singură înscriere în concurs. Nu se poate înscrie în campanie de mai multe ori un bon chiar dacă contine mai mult de 2 produse participante și nici nu poate fi folosit de o alta persoană.

Nu am primit un e-mail de confirmare după terminarea procesului de înscriere. Ce trebuie să fac?

După ce te-ai înregistrat, vei primi un e-mail de confirmare cu un număr de referință format din 10 caractere alfanumerice. Te rugăm să verifici folder-ul SPAM și JUNK. Dacă nu ai primit un număr de referință, te rugăm să participi din nou prin intermediul site-ului pentru promoții sau să ne contactezi pentru suport la adresa suport@premiiletale.ro.

Am introdus o adresă de e-mail greșită. Există o modalitate de a afla dacă am câștigat?

Fiecare câștigător din campanie va fi anunțat pe pagina cu câștigători: www.premiiletale.ro/castigatori.

Când parcurg procesul de înscriere pentru tragerea la sorți, acesta se blochează la un moment dat. Ce trebuie să fac?

Dacă te încurci în timpul procesului de înscriere din motive tehnice, îți recomandăm să utilizezi un alt dispozitiv. De exemplu, treci de pe telefonul mobil pe calculator/laptop. Dacă acest lucru nu rezolvă problema, poți încerca să folosești un alt browser (Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox). Dacă sfaturile nu te ajută, te rugăm să trimiți un e-mail departamentului nostru de suport: suport@premiiletale.ro. Te rugăm să furnizezi:

  • o descriere precisă a problemei în e-mailul tău
  • o captură de ecran cu pasul la care te blochezi
  • sistemul de operare
  • browserul pe care il folosești

Echipa noastră îți va răspunde în cel mai scurt timp și se va strădui să te ajute.

Cum îmi pot da seama dacă am reușit să încarc cu succes bonul fiscal/factura?

După ce încarci bonul fiscal/factura, introduci informațiile personale, va apărea un mesaj pe ecran care confirmă înscrierea participării tale și îți afișează numărul personal de referință. Vei primi cu promptitudine și un e-mail de confirmare sau respingere a participării pe adresa furnizată.

Cât timp este disponibil departamentul de suport?

Echipa noastră de suport este disponibilă în perioada 18 septembrie 2024, ora 09:00 – 1 octombrie 2024, ora 17:59, de luni până vineri între orele 10:00-18:00 (cu excepția sărbătorilor legale) pe perioada campaniei. După 30 de zile de la încheierea campaniei nu vor mai fi preluate solicitările/contestațiile.

Bonul fiscal/factura mi-a fost respins/ă deoarece nu sunt lizibile toate informațiile. Ce informații trebuie să fie lizibile?

Trebuie să fie lizibile: magazinul din care ai achiziționat produsele, produsele participante la campanie, prețul de achiziție al produselor, valoarea totală a bonului fiscal/facturii, numărul bonului fiscal/facturii, TVA-ul, orice reduceri care pot fi aplicate, precum și ora și data când au fost achiziționate.

De ce mi-a fost respinsă participarea, deși am cumpărat produsele corecte?

Poate fi din cauza unei erori tehnice sau a faptului că bonul fiscal/factura nu este suficient de lizibil/ă. În partea de jos a e-mailului de respingere, vei găsi un buton pentru a încărca bonul fiscal/factura din nou. Dă clic pe buton și vei fi redirecționat/ă automat către încărcarea din nou a bonului fiscal/facturii. Te rugăm să realizezi o fotografie nouă a bonului fiscal/facturii și s-o încarci din nou în termen de 72 de ore. Reține că butonul nu mai este funcțional după 72 de ore. Dacă participarea ta este respinsă din nou, te rugăm să ne contactezi prin intermediul adresei de e-mail de suport, care poate fi găsită și în e-mailul de respingere (suport@premiiletale.ro.).

Bonul meu fiscal/factura nu a fost acceptat/ă sau chiar a fost marcat/ă ca fals/ă. De ce?

În cazul în care bonul fiscal/factura este prea neclar/ă sau prea întunecat/ă astfel încât informațiile nu mai pot fi lizibile, există posibilitatea să primești un e-mail de respingere, în care bonul fiscal/factura este descris/ă drept un fals sau ești rugat/ă să furnizezi o fotografie mai bună cu Încarcă bonul tău fiscal/factura. Ajută-ne să îți acceptăm participarea rapid și fără complicații, încărcând o fotografie de bună calitate (nu o scanare!) a bonului tău fiscal/facturii, care demonstrează că ai un bon fiscal/o factură original/ă și în care sunt lizibile toate informațiile necesare. Economisește mult timp și neplăceri atât pentru tine, cât și pentru noi. Mulțumim!

Pot trimite bonul fiscal/factura și prin e-mail?

Ne pare rău să te informăm că nu este posibil să sari peste procesul de încărcare și să ne trimiți bonul fiscal/factura prin e-mail. Echipa noastră de suport te poate ajuta doar în cazul în care poți furniza numărul tău de referință, care poate fi găsit în e-mailul de confirmare sau respingere. În cazul în care nu ai primit un asemenea e-mail, trebuie să repeți din nou procesul de înregistrare.

Ce se întâmplă cu informațiile pe care le-am introdus pe site-ul promoției?

Datele tale personale sunt prelucrate în scopul organizării și desfășurării Campaniei, pentru a-ți putea permite participarea la aceasta și, în cazul în care ai fost declarat câștigător/e, pentru a-ți acorda premiul. Prelucrarea datelor se face în acord cu regulamentul de campanie. Îți recomandam să îl parcurgi.

Am o întrebare generală despre Kenvue România. Pe cine pot contacta?

Dacă ai nevoie de informații suplimentare privitoare la produsele noastre sau dacă ai orice alte întrebări, ne poți contacta prin intermediul linkului de mai jos: https://www.kenvuecontact.eu

2024 © JNTL Consumer Health (Romania) S.R.L. Toate drepturile rezervate.
Suport Clienți:
suport@premiiletale.ro
cogcrossmenuchevron-down